hit counters

jueves, 26 de diciembre de 2013

Nit sota el vent



Un vent sorprenent ha sigut el protagonista la nit del 25 al 26 de desembre a Catalunya, en aquest cas ho he viscut a la ciutat de Barcelona. Anava a saludar uns amics amb els qui vaig treballar dos anys i mig, i mentre feia temps vaig ser sorprès (no m'esperava que bufés amb tanta força) per una de les forces de la naturalesa que genera més danys, sobretot perquè com observeu a la fotografia de d'alt, és imprevisible les reaccions que provoca!

Aquesta branca em va caure quan passava pel costat, per sort era a l'altre banda de la carretera, però el vent va decidir jugar amb ella i la feia "ballar" al mig de l'asfalt, al final vaig decidir actuar i refugiar-la a l'entrada d'un parc proper per evitar ensurts a més d'un conductor i altres vianants.









ràpidament l'Av. Diagonal va quedar col·lapsada, no pas de trànsit aquest cop! jaja

No hay comentarios: