hit counters

domingo, 27 de abril de 2014

Canvi de marxa!



Des de juny de 2007, sis anys sense participar en cap marxa ciclista (de carretera), això si la darrera va ser de quasi 200km: La Bonaigua. Ja em rondava pel cap tornar a les "curses" i per aquest motiu vaig anar a Probike a treure'm la llicència ciclista 2014!




la cita és el 18 de maig: "I Marxa Ciclo-turista Palamós-Costa Brava", 105km per començar és just el que buscava, no puc demanar més, o si perquè...



...el recorregut sembla un homenatge, perquè em conec a la perfecció cada cm del perfil!! Solius (on estiuejo) queda just al centre!



us animo a venir els que em seguiu al bloc i tingueu un lloc a l'agenda aquell dia i practiqueu ciclisme! Jo ho faig perquè necessito rodejar-me denou de l'ambient del millor esport del món, i això només es fa des de dins el grup!

No hay comentarios: