hit counters

miércoles, 8 de junio de 2011

Mille grazie a tutti!! merci a tothom!!


Hola amics, escric en català per agraïr desdel fons del meu cor tots els ànims de suport que m'esteu donant!!

Dia a dia, setmana a setmana em sento millor, però estic perfectament enterat que arribar al 100% sarà encara qüestió d'1 mes mínim!

Amb tantes hores a casa tinc temps per tornar al passat i intentar entendre com és que la vida me l'ha volgut jugar d'aquesta manera tan salvatge. Cert que la propia muntanya em va salvar d'una mort segura gràcies a l'aigua freda del torrent on vai caure que em va aturar una hemorragia interna! Despres a l'hospital o a l'helicopter no ho ser, em van poder fer una transfussió de sang salvadora!!

Sobre la pròtesi que porto a l'artèria aorta, no vull que es crei una alarma, el cardiòleg de l'Hospital de Barcelona em va dir que és normal en accidents amb velocitat, l'aorta no va rebre cap impacte directe però si va patir un desplaçament, per aquest motiu me l'han reforçat amb un tub que fa de pròtesi, però em van examinar el cor i va tot molt bé, cap problema, tot i que puntualment faré revisions clar com la del dia 16.

Als metges, infermeres, infermers, fisioterapeutes de l'Hospital de Trento els dec la vida i l'any vinent tornaré per agraïr el gran tracte que vai rebre. A l'Hospital de Barcelona vai està menys d'una setmana però em vai sentir molt ben acompanyat! gràcies!!

I als forestals, amics i familiars i seguidors del blog només em queda que demanar-vos perdó, tots us vau assustar menys jo que a dia d'avui encara no recordo res: ni de la caiguda, ni del rescat, ni res de res; encara no entenc com vai poder donar les meves dades a l'arribar a l'hospital, estava concient i no recordo res,jaja, el cervell és inteligent i m'ho ha borrat tot!!

Ens veiem aviat amics!!!

Només també donar gràcies a la muntanya per rectificar i no deixar-me morir!! I desde d'aquí lamentar que Xavi Tondo no hagi tingut la mateix sort que jo, perquè les bones persones no mereixem morir, i menys quan estem en el nostre millor moment, no és just!!!!DEP Xavi!!

Gràcies, Grazie!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

M'alegro molt que tot vagi endavant, encara que sigui poquet a poquet.
Espero que et recuperis i que podem veure'ns un dia tot el team al complert.
Ànims!

Jordi dijo...

Ànims nen!

JMBorràs Jr dijo...

Molts anims Carles!!!
La vida continua, encara que no t´ho sembli, de tot s´en pot treure alguna cosa positiva.

Endavant!

Trueno dijo...

la vida segueix, és veritat, quan em recuperi del tot espero valorar que he tingut molta més sort de la que em crec.